[Tajfutas] Botorka eredmények

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Okt. 7., P, 13:41:57 CEST

Excel mellékletben a 3SZ eredmények közül még hiányzó március végi
Botorka Kupa nevű nem minősítő 3SZ tájfutó verseny eredménye. Valaki,
akinek van hozzáférése, tegye fel, legyen szíves, az MTFSz és/vagy a
BTFSz honlapra.

Benevezett versenyző: 75
Leadott karton: 58, de ezek közül 2 névtelen. Okt. 5-én vettem át a
verseny anyagait, és ennyi (58 karton) volt a csomagban. Én most nem
tudom eldönteni, hogy tényleg ilyen sokan nem adták le, vagy időközben
elkallódott-e ezek egy része? Eredményt számítani azonban csak az 56
nevesített karton, és az ezekhez tartozó 40 időeredmény alapján
tudtam. (16-an nem olvasták ki az eredményt.) Az értékelhető 40 fő
közül 32 teljesített, 8 pedig hibapontos.

Részletesen lásd a mellékletben.

Üdv:
Kéri Gerzson
Name: Botorka Kupa eredm.xls