[Tajfutas] ranglista - új rendszer

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2011. Nov. 30., Sze, 21:20:47 CET

Tisztelt Egyesületek, Listatagok!
Publikálási fázisba lépett az új ranglista számító és megjelenítő. A már
megszokott címen (http://www.mtfsz.hu/rangsorpont) új felületet találtok,
amin remélhetőleg egyszerűen és kényelmesen eléritek a keresett adatokat.
Nem csak a külső változott, a háttér adatbázisban is jelentős változások
történtek. A rendszerhez egy teljes admin felület is kapcsolódik, amellyel
már tényleg gyerekjáték minden művelet. Egy futam feltöltése 5-10 percet
vesz igénybe. A jövő évben már nem csak álom a "hétvégén verseny, kedden
rangsorpont".
A felületet a jövő szezonban még csak a versenybizottság tagjai
használhatják, de ha beválik, a klubokra is kiterjesztjük a jogosultságot,
így minden rendező saját maga töltheti majd fel versenyét az adatbázisba.

Sajnos nem tudtam beváltani az ígéretem, miszerint november 30-ra minden
futamot feltöltök. 7 futam még mindig hiányzik különböző okok miatt.
Az összes futamot újra feltöltöttem, tehát minden újra lett számítva. Ebből
adódóan akár nagyobb eltérések is lehetnek a rangsorpontokban az előző
rendszerhez képest (de nem jellemző).
Megkérném azokat, akik év közben bármilyen problémával jelentkeztek
(korengedély, név vagy klub elírás, stb.), hogy ismét ellenőrizzék ezeket,
valamint akiknek esetleg év közben nem tudtam segíteni, újra tegyék fel
kérdésiket!

Mivel nem mindig tudunk teljesen exakt adatokkal dolgozni (nyilvántartási
szám nincs kitöltve, stb.), még bőségesen lehetnek hibák az eredményekben
(rangsorpontokban). Természetesen amit lehetett automatizáltam, és többször
is ellenőriztem a rendszert, de nekem is csak két szemem van, nem tudok 180
futamot és majdnem 40 000 eredményt végignézni.

Ha minden klub és lista olvasó ellenőrzi a rá vonatkozó adatokat, a hibák
99%-ára fény derül, és javítani fogom.
Szeretném ha ezt az ellenőrzést mindenki megtenné,még akkor is, ha nem
igazán érdekli a ranglista.

Leginkább a következőkre kell figyelni:
-futam táv és rangsorolás (regionális, országos, kiemelt), versenyidő
kategóriánként
-kiemelt futamokon szorzók
-ponthozók
-nyilvántartási számok (ha egy versenyző indult valamelyik futamon, és az
nem látszik az adatlapján, akkor valószínűleg gond van)
-eredménnyel kapcsolatos hibaüzenetek (hiányzó ell.pont, nem indulhatott
volna a kat.ban)
-megjelenítési hibák a honlapon

Minden véleményt, kérést, kérdést, hibaüzenetet szeretettel várok az
adam.futas at gmail.com címen.

Kellemes böngészést, számolgatást és hibakeresést kívánok!

Üdvözlettel:
Petrócki Ádám
Verseny- és IT bizottság
minősítés felelős