[Tajfutas] TTEV (téli technikai edzések a vértesben)

Somlay Gábor somlayg at gportal.hu
2011. Nov. 21., H, 16:24:15 CET

A TTEV-t idén is szeretnénk megrendezni.

Sajnos a Kerényi Dini idén nem tudta elválalni a szervezést és most én
ugrottam be helyette. (nagyon sajnálom, jól csinálta)
A terep engedélyek folyamatban vannak, de az első fordulóra már van
engedélyünk.

Az időpont és a helyszín: 2011. december 03. Gánt-Köves völgy
Kápolna-pusztától NY-ra.
Bővebb információ később.

A program időpontok: 2011.dec 03. Gánt - Köves Völgy Kápolna pusztától NY-ra
                                   2011.dec 17.
                                   2012.jan  07.
                                   2012.jan  21.
                                   2012.febr.04.
                                   2012 febr.18.

Az technikai edzések időpontja változatlanúl: szombat 9-14 óra között van.
Bontás 15 óráig
A pontokon bólya és zsírkéta lesz.

A nevezés emailben somlayg at gportal.hu  címen a verseny előtti csütörtök
éjfélig.
Akik neveznek időben azoknak biztos lesz térképük az edzésen.
Nevezési díj: 500 HUF

Az edzések elmaradnak, ha olyan nagy mennyiségű hó esik le, hogy a terepek
személyautóval nem lehet megközelíteni.
További info később.....

Várunk mindenkit szeretettel.

somek