[Tajfutas] OCAD kérdés -pdf?

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2011. Nov. 18., P, 17:26:15 CET

Sziasztok!
Felteszem, hogy Janó nem valami aljas térképkalózkodásra készül, úgyhogy
bedobok ár infót.
1. Alapesetben az OCAD-be nagyon egyszerű PDF-et importálni, ha
  a) a PDF-ben tényleg vektorgrafikus anyag van, és nem egy kép
  b) Nem igazán ismerem pontosan a PDF formátumot, de gondolom több
szabvány létezik belőle, mivel az OCAD nem minden program által exportált
PDF-et tud importálni.
2. A beimportált objektumok ún. Kép objektumok (Image Object) lesznek. Ezek
jó esetben külön rétegeken vannak elhelyezve (pl. az OCAD-ből exportált
PDF-ben), és pár kattintással konvertálhatók jelekké.
Ja és Mozsár, csak a rend kedvéért kipróbáltam, a tavalyi telki
pót-diákolimpia után a listára feltett térképből kb. 10 perc volt
visszaállítani az OCAD-ben rajzolt eredetijét, úgyhogy ennél jobb módszert
kell találni a térképkalózkodás megfékezésére.

Üdv:
Ádám