[Tajfutas] Év közi ranglista

Tamás Tibor t.tamas1 at chello.hu
2011. Nov. 15., K, 15:20:27 CET

Sziasztok!

Az évközi ranglistára kérdeznék rá.

Azok a korábbi versenyek amelyek nem kerültek még feldolgozásra, várhatóan mikor lesznek elérhetők?

Én azt vártam volna az évközi ranglistától, hogy tájékoztasson arról, hogy hogyan állnak versenyzőink.
Az év vége közeledtével ez különösképpen érdekelt volna. Ez alapján könnyebben lehetett volna tervezni, hogy kiket kell versenyeztetnünk még egy jobb, vagy egyáltalán a minősítésének a megszerzéséért.

Természetesen ha nem ez volt a fő cél, akkor elnézést!

Üdv!
Tamástibi