[Tajfutas] MECs

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2011. Nov. 12., Szo, 21:49:54 CET

Sziasztok!

Örvendezzen, aki tud még örvendeni a szép dolgoknak.
Ma 10.04-kor 4,1 kg-mal és 52 cm-rel kb.
Megszületett Mézes Emese Csenge.

Vethettek rám köveket, hogy nem a szülőszobán voltam akkor; de nem bírom
ezeket a megpróbáltatásokat sajnos.

Inkább futottam. Beletápláltam a lányom lábaiba egy jó kis félmaratont.

Jelen pillanatban Évi is és Emese Csenge is jól vannak.

Szokás ilyenkor tejfakasztó rituálékat tartani. Megtehetitek, ám sokkal
jobb lenne, ha a következő futásotokat Ti is beletáplálnátok a lábaiba,
hogy ezzel őt is rávegyük e csodálatos dologra.

Kösz:
Sólyom

további infók:
www.balatonkupa.gocsejtajfutas.hu