[Tajfutas] Rostás Irén válasza Paskuj Mátyás levelére

Schőnviszky László schonviszky at t-online.hu
2011. Nov. 11., P, 18:59:08 CET

Sziasztok!

Mivel ezen a versenyen nem voltam ott, ezért nem erről, csupán a
jelenségről szólnék. Hasonlóan jártam pár évvel ezelőtt a gödöllői
hosszútávún történt, amikor a saját kategóriám rekeszéből nem a saját
kategóriám térképét vettem ki és sajnos ott ezt nem ellenőriztem. Az
első ponton a csuklómon lévő szimbol és kód eltért. Ekkor észleltem,
hogy rossz térkép van nálam, vissza a rajba, térképcsere és utolsó
előtti hely az eredmény. Majdnem biztos vagyok benne, hogy nem a
rendezőség tévedett, hanem egy előttem induló versenyző rossz térképet
kapott ki és nem a helyére tette vissza, nekem viszont ez jutott. Ezt a
jelenséget azért írom le, mivel a Spari Kupán a rajtban vagyok és ott
rendszeresen előfordul ez a jelenség, ezért mi nem engedjük meg, hogy a
rossz kivett térképet a versenyző maga tegye vissza a helyére, amikor
esetleg már ideges. Ezt tudom javasolni a rajtszemélyzetnek, hogy
figyeljenek erre a jelenségre.

Üdv:
Jozsó