[Tajfutas] Rostás Irén válasza Paskuj Mátyás levelére

AlpinMester cseresnyes.agnes at gmail.com
2011. Nov. 11., P, 17:42:01 CET

Sziasztok!

> A Hungária Kupával kapcsolatos eredménylistáról:

> 1. Az előzetes eredménylista közzététele után rövid időn belül érkezett visszajelzés a Rendezők részére
Ezt nem értem! Óvott valaki,határídön belül!) vagy telefonált  ,emailezett? a rendezőknek, hogy ő nem elégedett az eredménylistával?

> 2. A visszajelzés kivizsgálásra került és szerintem a helyes, szabályok szerinti döntés megszületett.
A visszajelzés hogy történt? Telefonon, szóban vagy esetleg emailen? Ez kivizsgálásra került, ( vagy az óvás, annak nyoma van valahol?)

> 3. Mindez bőven a 2 hetes időtartamon belül.

Eddig nem tudtam, hogy két hétig vissza lehet jelezni a rendezőknek, ha nem értek egyet az eredményekkel, de itt ezt is megtudtam. Arra nem kaptam választ, hogy mit értünk visszajelzésen, de remélem ezt is megtudom!!

> UI: Az pedig, hogy egyesek nem ismerik, nem is akarják ismerni és pláne betartani a szabályokat, csak önmagukat minősítik. Sokadszor.
Hát én nagyon örülök, hogy a magyar tájfutás vezetőségi tagja ennyire tisztába van a szabályokkal! A rajtbiró is ennyire képzett volt? Az ellenőrző biró megkérdezte a rajtbirót az esetről. Ha igen, akkor mit mondott, ha nem akkor nincs több kérdésem.

Üdv,

Ege