[Tajfutas] Rostás Irén válasza Paskuj Mátyás levelére

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2011. Nov. 11., P, 15:26:19 CET

Akkor most már leírom az első gondolatomat. A versenyzőknek x idő áll
rendelkezésükre óvni (talán egy óra, ne tudom pontosan). Ilyen a
rendezőségre nem vonatkozik? Utólag is bármikor változtathatnak az
eredményen és - ad absurdum - évek múlva is jöhetnek visszakérni az érmet?

Igazából ez a második gondolatom volt. Az első az, hogy 'hál' istennek,
újra működik a lista'. :)

D.