[Tajfutas] Rostás Irén válasza Paskuj Mátyás levelére

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Nov. 10., Cs, 17:14:22 CET

Sziasztok!

A vitába nem szeretnék belefolyni, viszont megjegyzem, hogy velem is
előfordult már kétszer - nem mostanában - hogy valószínűleg jó
csomagból nem annak a kategóriának a térképét vettem el, amibe
neveztem. Mivel ilyen esetekben lehetetlen bizonyítani, hogy a
rendezőség vagy a versenyző tévedett-e, ezért már jó ideje a rajt
előtt mindig ellenőrzöm a térképre nyomtatott kategóriát, és mindenki
másnak is ezt javaslom.

Csak van azért itt két bökkenő.

1. Az egyik az, hogy néha olyan kis méretű betűkkel van a térképen a
kategória, hogy gyengébb szeműeknek nehéz megtalálni. Ezért azt kérem
minden versenyrendezőtől, hogy feltűnő módon és lehetőleg minél
nagyobb karaktermérettel nyomtassák, írják, rögzítsék a kategóriát
minden versenyző térképére.

2. Az úgynevezett repülő rajt esetén a térkép saját ellenőrzése
problémás. (Ezért is nagyon nem szeretem a repülő rajtokat.) Ezért
véleményem szerint arra is kellene valamilyen megnyugtató megoldást
találni, hogy a kategóriát ellenőrizni tudják a versenyzők repülő rajt
esetén is még a rajt előtt, és ne saját időből kelljen azt megkeresni
a térképen.

Üdv:
Kéri Gerzson