[Tajfutas] tajfutás kezdő gyerekeknek

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2011. Május. 25., Sze, 19:16:45 CEST

Kedves Laci!

Kicsit furcsálom eme nyílt leveledet, hiszen te is "ezer éve" mozogsz a sportágunkban, aktív résztvevője vagy a közösségnek, így szerintem nagyon jól tudod hol folyik up nevelés Budapesten. Gondolom az edzőket is ismered, mind szakmailag, mind emberileg. Nyilván azt is tudod, hol lakik a lelkes, tájfutni vágyó gyerek.
Ha jól sejtem a birtokodban lévő információk elegendőek lettek volna az ajánláshoz, ettől függetlenül köszönjük.

Nyilván nem tudom meg hányan ajánlják majd magukat, de úgy érzem a választást nem fogják megkönnyíteni.

Gyakorlatilag, akkor ez most egy tender, és várjuk ki ajánl érte többet, vagy mégis mi az elvárás/koncepció?

Mindegy, szóval kicsit vicces a dolog...de lehet, hogy csak nekem.

béke
Oszi