[Tajfutas] kár

Herczeg Bálint hb1 at freemail.hu
2011. Május. 24., K, 10:11:32 CEST

Elnézést, igazad van, meg másoknak is, akik szerint durva volt, abbahagyom, azóta kaptam magánban egy barátságos levelet is, és elbeszéltünk egymás mellett, és nem azért nem indul a versenyünkön, mert ezt a levelet megírtam, hanem mert nem ér rá. Itt akkor leírom még azt is, hogy köszönöm a rendezők munkáját, mert amúgy kimondottan jól éreztem magam a versenyen.