[Tajfutas] OTD

Varsányi Attila varsanyi.attila1 at chello.hu
2011. Május. 24., K, 07:34:37 CEST

Kedves (Tisztelt) Fehér Fecó és a többi rendező társad!

Szerintem, nekünk - többségnek- akik 3 nagyon kellemes, szép és élmény dús
napot eltöltöttünk Nagykanizsán és Kistolmácson semmit nem kell
bizonygatnotok a verseny színvonalával kapcsolatban.

Azok az igazi jó verseny rendezők akik az utolsó pillanatban is úgy tudnak
improvizálni, hogy a "közönség" nem vesz belőle észre semmit (ld.: pályák
áttervezése az utolsó este).

Nagyon jók voltatok! Nagyon magas szintű rendezvényt alkottatok!

Sajnos kis hazánkban csak nagyon kevés egyesület veszi a fáradságot (nem
szeretnék kiemelni rendező gárdákat, de égtájanként talán egyet-egyet
lehetne említeni), hogy ennyi szponzort, ennyi "pénzt" behozzon
sportágunkba, ennyi munkát belefektessen a rendezésbe és ezáltal ilyen magas
nívójú versenyt rendezzen. Olyan rendezvényt hozzon össze, ami nem a pénzről
szól, nem az irdatlan magas nevezési díjak melletti szinte nulla
szolgáltatásról! ("Szegény" Erdős Gábor a művelődési házban tartott
eredményhirdetés kezdetekor kb 5 percig sorolta a támogatókat).

Én úgy érzem, hogy nem azzal kellene fikázni a rendezőket, ami a résztvevők
unintelingenciájából adódó probléma volt (ld:nevezések összekeverése, késői
leadása, kiosztott dugóka összekeverése). Ezek kezelése nem egyszerű
rendezői probléma, csak javasolni tudom minden kétkedőnek, hogy egyszer
próbálja meg ilyen gyorsan és frappánsan helyretenni és kibogozni a szálakat
mint ahogy a hétvégén sikerült!

Szép volt! Gyönyörű tájon, jó pályákon, gyönyörű időben versenyezhettünk!

Köszönjük! Köszönöm a hitetlenkedők nevében is!

Gratulálok a győzteseknek, helyezetteknek és a rendezőknek!

Fecó!

Én, a helyedben nem vonnám vissza a hétvégi nevezésemet a hétvégi
versenyről! Már csak azért se! És nem is sportszerű.. Lássuk meg ki a jobb,
TI vagy esetleg más!

Más:

A RouteGadget-re mikor kerülnek fel a pályák? A berajzolásokból és a
különböző futások összehasonlításából rendkívül sokat lehet tanulni!

Sajnos a versenyzők 90%-a nem rajzolja be a pályáit, pedig úgy lenne értelme
mások számára is a rendszernek, ha legalább a dobogós helyezetek futásával
összehasonlíthatóvá válna a többiek teljesítménye!

Tisztel Edzők! Tisztelt egyesület vezetők!

Nem lehetne valahogy a versenyzők között "kötelezővé" tenni a pályák
berajzolását?

Ez mindannyiunk érdeke lenne (aki berajzolja az útvonalát és aki
összehasonlítja magát a másikkal az mind csak tanul, fejlődik és még
játéknak se rossz.)!

Valahogy bírjátok rá magatokat és társaitokat, hogy legalább a dobogósok
megtegyék ezt!

Köszi!

Üdvözlettel:

Varsányi Attila