[Tajfutas] KOB

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Május. 19., Cs, 21:27:36 CEST

"nem tartok igényt rá, hogy a ranglistán nyilván tartsanak."
Valahol ez is benne lehet a rajtengedélyben, én aki fizetek érte, legyek
benne egy adatbázisban, lehessen könnyen nevenem versenyekre, számolják ki
hanyadik lettem, nyomtassák ki, vagy legalábbis jelenítsék meg nevemet
különböző eredmény és minősítő listákon. Számoljanak dolgozzanak velem. Aki
nem kér rajtengedélyt miért kaphatná meg mindezt ugyanannyi nevezési díjért.
Az megoldás lehet, hogy akinek nincs rajtengedélye, pl kétszeres nevezési
díjért indulhat. EU konformabban, akinek van az fele díjért, és akkor sok
kérdés megoldódik, külföldi nevezők stb.