[Tajfutas] Tipo Kupa

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2011. Május. 18., Sze, 19:45:14 CEST

Köszönetnyilvánítás

Ezúton is szeretném megköszönni a Tipósok rendezőgárdájának az idei TIPO
Kupa rendezését.

Ezen a versenyen nem az volt a cél, hogy fizikailag elfárasszák a
versenyzőket, hanem hogy jól érezzék magukat. És ez sikerült is! És nem csak
a szenior kategóriákra értem, hanem a többire is. Sok-sok versenyzővel
beszéltem és egyhangú volt a válasz: látszott az egész pályán, hogy a
pályakitűzők nagyon körültekintően foglalkoztak a pályákkal. Igaz, voltak
szintek, de azok valahogy úgy voltak elosztva, hogy alig-alig voltak
észrevehetők, vagyis szép egyenletesen. Sok pályakitűző tanulhatna tőlük!
Nem hiszem, hogy sok reklamáció lett volna a pálya miatt, leszámítva a
szokásosakat, akiknek soha semmi sem jó. De ezeket meg kell hallgatni,
igazat kell nekik adni, akkor megnyugszanak!

Még egyszer köszönöm úgy magam, mint versenyzőtársaim nevében a rendezést,
és bízom benne, hogy jövőre is ugyanolyan színvonalú TIPO Kupán fogunk tudni
indulni, mint amilyen az idei volt.

Köszönettel: Kozma László