[Tajfutas] KOB

Petrócki Ádám adam.futas at citromail.hu
2011. Május. 18., Sze, 18:24:13 CEST

 Azt hiszem a Sportágfejlesztési Terv elég jól kifejti, nincs szükség a hevenyészett érvelésemre. Forrás nélkül nem hinném hogy lehetne kiemelkedő eredményt elérni ezen a téren. Ha a forrás nem jön kívülről, akkor belülről kell növelnünk, így beindulhat egy öngerjesztő folyamat (pozitív értelemben).

A példamutató versenyengedélyes elnökségre eddig nem gondoltam. Ha az anyagi részre gondolsz, hogy szolidaritásból ők is befizethetnék, talán a plusz munkáért járhat nekik ennyi kedvezmény.

Ádám