[Tajfutas] A nagy idők nagy tanúja

Schőnviszky László viszky at freestart.hu
2011. Május. 18., Sze, 15:14:47 CEST

Boxi sajnos ez még mindig nem teljes és továbbra is vannak benne téves
adatok, amire egyszer már felhívtam a figyelmed. Az egyik helyesbítés:
az 1966-os évet azért hagyta ki, mivel a Székely-Szász duó így akart
bosszút állni a Spartacuson. Mivel a kácsi OB-t megóvtuk és az
elutasítást megfellebbeztük, míg nem kénytelenek voltak az óvást
elfogadni. Az ezt követő fegyelmi tárgyalásra rendeltek minket, amin nem
vehetett részt a Spartacus jogásza, ezért kitanított minket a
védekezésre. A tárgyaláson két és fél órán át kiválóan sikerült védeni
magunkat, akkor felfüggesztették a tárgyalást. Fél óra múlva, Székely
Miklóssal való egyeztetés után a tárgyalást már ítélethirdetéssel
folytatták: Peiker Gyuri egy év, én fél év, míg a többiek három-három
hónap eltiltást kaptak. Gyuri a maga stílusában meg is mondta a
véleményét, amit azzal fejeztet be, hogy ne tudjatok örülni a
büntetésemnek, elmegyek Mongóliába. Én annak ellenére, hogy a kácsi
versenyen nem is indultam, azért kaptam nagyobb büntetést, mivel a
fellebbezési pontbemérésen személyesen vettem részt és védtem a
Spartacus érdekeit. Ez a kis történet még hozzátartozik Gyuri
életrajzához. Egyébként a Spartacusban soha nem volt edző. Egyelőre
ennyi kiegészítést.

Jozsó (Sch. L.)