[Tajfutas] KOB

Petrócki Ádám adam.futas at citromail.hu
2011. Május. 18., Sze, 15:12:04 CEST

 Sziasztok!
Talán azért hívják MAGYAR bajnokságnak, hogy csak a magyar állampolgárságúak lehessenek bajnokok. A külföldiek eredményét ugyanúgy elismerik a "sima" eredményhirdetés keretében (remélhetőleg olyan színvonalon, mint a OB helyezetteknél).
Persze ez magánvélemény.

A másik témához kapcsolódva pedig megkérdezném, hogy miért kéne az MTFSZ elnökségi tagjainak versenyengedéllyel rendelkeznie??

A tagdíjemelés pont az említett létszámnövelés érdekében történt, de erről most ne nyissunk újra vitát, mert már megvolt a Sportágfejlesztési Terv kapcsán.

Üdv:
Petrócki Ádám