[Tajfutas] KOB

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2011. Május. 18., Sze, 10:45:19 CEST

Sziasztok!
Tudom, hogy a kiírás és a szabályzat mit tartalmaz, ezért nem jelentkeztem a Ht.OB-ra és az ÉOB-ra., s gondoltam ha én jelentkezek, akkor feltűnik és más sem indulhat!! De így INDULT!
Ettől függetlenül: Egy NYÍLT OB-n ahol gyakorlatilag bárki indulhat, a hazaiaknak csak a megemelt versenyengedéllyel van lehetőségük. A külföldiek megkötés nélkül indulhatnak! EZT ÉN DISZKRIMINÁCIÓNAK TARTOM!!!!! IGY NAGYBETŰVEL!(csak próba volt a jelentkezés :-)
Ha már a tájfutó létszám emelése a cél, akkor azoknak a régi -visszatérő-volt  versenyzőknek is lehetőséget  kellene adni, a 2011 évben bevezetett SARC befizetése nélkül is!
Nem az összeg, hanem az indoka és módja nem tettszett/-szik/! Különben számítottam a DISZKRIMINÁCIÓRA! Már hetekkel ezelőtt ezt közöltem is néhány emberrel!
 Különben figyelem a versenyengedély nélküliek NÉVSORÁT! Még az elnökségben is vannak akinek hiányzik !!!
 Köszi a figyelmeztetést, de még nem jött el a napja!
 Vannak pozitív megnyílvánulások, de ezek kizárólag az újonnan bekerültek DICSŐSÉGE!
Üdvözlettel, egy versenyengedély nélküli versenyző!
ViPi
u.i.:Mikor alakul meg a külön biciklis-tájfutó szövetség vagy a Paskuj szövetség? Dupla versenyengedély fizetek!!(vagy szerveztethetek azokra a napokra egy másik szövetségi versenyt-mondjuk ugyanoda! :-)) , ami olimpiai elkötelezettségű!!