[Tajfutas] Te Szedd! vs ODO

Gerely Ferenc gerely at t-online.hu
2011. Május. 18., Sze, 05:43:15 CEST

Sziasztok!

A HOB után a parkolóhelyet végigjárva egy darab szemetet sem találtam,
és a kihelyezett szemeteszsákok tartalma sem volt sok. Ez a tájfutó
közösség környezetvédő hozzáállására szerintem jellemző. Aki a
természetvédelmi oldalról engedélyezte a versenyt, egy hasonlatot is
eleresztett a "dicséretünkre". Azt mondta, hogy nem mindegy, miként
tépnek ki egy hajszálat. Ha csak úgy magában, akkor az fáj. De ha közben
jól pofánvágják az embert, meg sem érzi. A "pofánvágás" alatt többek
között a terepmotorosokat értette. A tájfutók őnála a hajszál
kategóriájába esnek.

Szerintem minden olyan akció, amelyik a rendcsinálással,
hulladékgyűjtéssel kapcsolatos, dícséretet és a kezdeményező iránti
tiszteletet érdemel.

Feró