[Tajfutas] Te Szedd! vs ODO

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2011. Május. 17., K, 21:19:49 CEST

Szia(sztok)!

Tényleg butaságot írtam.
Hiszen azt hittem, hogy a tájfutók képesek összefogni egy olyan célért, amit
sokan még a klubnevükben is hordoznak.
Hát nem. :(
Jóval több elutasítást kaptam, mint megerősítést.
Ezért hát lefújom az általam hírdetett akció-csatlakozást.
Mindenki tegyen saját belátása szerint, egyénenként.
Így sül meg igazán a pecsenye ...

További szép május 21-ét:
Sólyom

UI:
A palackomat továbbra is szeretném visszakapni, ha már felajánlottad!

Sólyom

további infók:
www.balatonkupa.gocsejtajfutas.hu
www.gocsejtajfutas.hu