[Tajfutas] OÉB eredmények -- hiányzó erdő

Marton János msamu at citromail.hu
2011. Május. 16., H, 23:41:51 CEST

   Anélkül, hogy bárkit is megbántanék, úgy gondolom, hogy ez egy szerdai versenyen még belefér, de bajnokságon, megengedhetetlen. Itt nem lehet arra bazírozni, hogy sötét van és nem látszik.... Véleményem szerint illet volna jelezni az értesítőben, hogy a favágóknak meglendült a kezük. Üdv: Samu -- Eredeti üzenet -- Feladó: Molnár Attila  Címzett: Mets Miklós  Elküldve: 2011. május 16. 22:54 Tárgy : Re: [Tajfutas] OÉB eredmények -- hiányzó erdő  Rutinos versenyzőnek feltűnhet, hogy frissen vágott fa illat van. Viszont kisebb rutinnal rendelkező versenyzők igencsak ott hagytak súlyos perceket az irtások környékén ...   Magánvéleményem pedig az, hogy ennyi fát nem lehet kitermelni 2 hét alatt ...   Mozsár    ----- Original Message -----  From: Mets Miklós  To: 'péter kovács' ; 'Kelemen János (netquick)'  Cc: tajfutas at lazarus.elte.hu  Sent: Monday, May 16, 2011 9:44 AM Subject: Re: [Tajfutas]OÉB eredmények -- hiányzó erdő   Norvégiában csodálkoztam el,/meg Jicsinben is/ amikor ..nagyon rég.. a versenyrendezési technikát tanulmányoztam, próbáltam ellesni, hogy a