[Tajfutas] Te Szedd! vs ODO

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2011. Május. 16., H, 21:40:56 CEST

Kedves Muliter Gábor!

Szerinted, ha el akartam úgy dobni, hogy senkisem találja meg, akkor viszem
2 (kettő) átmeneten keresztül és lerakom egy ellenerző ponthoz, ahová
biztos, hogy elmegy valaki?

Kedves Emberek!

Ha valaki a versenyünkön a frissitőn felvett palackot leteszi az ellenörző
pontnál, akkor azt a rendezők összeszedik és nem írnak butaságot a listára.

Kedves Emberek!

Aki szeretne Magyarországért tenni, azt tegye tettekkel. Csatlakozzon
Nagykanizsán!

Kedves Muliter Gábor!

Szeretném visszakapni a palackot.

Köszönettel: