[Tajfutas] OÉB eredmények -- hiányzó erdő

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2011. Május. 16., H, 10:45:05 CEST

"A rajtban az ellenőrzőbíró úgy értékelte, hogy *a feltételek mindenki
számára egyaránt ugyanolyanok, a térképről mindenkinek hiányoznak ezek*"

Ez egy akkora tévedés, hogy kiszúrja a képernyőm falát! Ha egy térkép jó,
akkor mindenki számára egyenlőek a feltételek, ha hibás akkor a hiba
felismerése és lereagálása és annak további kihatásai versenyzőként
különbözik! Tehát szó sincs itt egyenlő feltételekről!

Egyébiránt, nekem éjszaka is egyértelmű volt (ha azt a pár mp-es merev
csodálkozást leszámítjuk), hogy mi lett lekapva. Nappal felvezetőként
kétlem, hogy nagy rutint igényelt volna megállapítani a határait, ha ez
nekem holdvilágnál sikerült.

A mi F21E-es pályánk főleg fizikai vonatkozásait tekintve valóban OB
színvonalat képviselt, úgyhogy én azért kellemes szájízzel távoztam
Ágasegyházáról, ezúton is köszönet a versenyért!

üdv:

zsebeisti