[Tajfutas] Friss információk az MTFSZ portálon az 5 fős váltóról

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Május. 14., Szo, 00:47:01 CEST

Szerintem a közvéleménykutatás ne az 5 fős váltóra korlátozódjon, hanem
általában a váltóversenyekre. Én a jelenlegi egyre kurtább váltópályák
helyett hosszabb pályákra szavazok. Szívesen váltóztam abban az időben,
amikor még egy megyei váltóbajnokságon (Borsod megyében) 1 óra körüli 7-8
km-es szintes váltó pályák voltak. A BEAC versenyein a hagyományos 5 fős
váltón is pl. a Vértesben normális hosszúságú pályák voltak anno. Csodának
könyveltük el, hogy egy ilyen versenyen Székely Zoltán az ifiket is verve 25
perc körül a váltóhelyre ért, ahol a váltótársa sem és senki más sem várta,
annyira nem számított senki ilyen gyors beérkezésre.

A gyengébb váltók 3. (5 fős váltón a 4., 5.) embereinek tömegrajtot volt
szokás indítani. Így nem kellett attól félni, hogy rájuk sötétedik.

KG