[Tajfutas] Országos Tájfutó Diákolimpia pályaadatok

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2011. Május. 11., Sze, 13:32:53 CEST

Sziasztok!

Még mielőtt bárki azt gondolná, hogy előző levelem a zalamegyeibarátokközt
újabb része, téved.

Lehet, hogy a normáltávú szalagos pályát lesz olyan, aki megcsinálja az
előírt győztes idő közelében.
De mi lesz a többi kezdő gyerekkel, akiknek biztos, hogy ez lesz a 2.
(második) versenye? (S az első sem volt a legnehezebb.)
Néhány győzni fog, a többség meg nem jön többet versenyre.
Hajrá létszámnövelés!

Vajon mi a jobb?
A) egyszerűbb pálya, sok sikerélmény mindenkinek, a jók győznek
B) durva pálya, a mezőny végét keresni kell, de könnyen rátalálnak mert
hangosan sírnak, a jók győznek

Gondolom mindenki észrevette, hogy a jók győznek mindkét verzióban benne
van.

Kedves rendezők!

Gondoljátok át mégegyszer!

Illetve sportágunk vezetése adjon ki egy állásfoglalást, hogy
A) A diákolimpia szolgálja a népszerűsítést, mindenki számára megoldható
feladattal.
B) A diákolimpia legyen kemény gyermekgyilkos verseny.

Köszönettel:
Sólyom