[Tajfutas] ranglista állás

Petrócki Ádám adam.futas at citromail.hu
2011. Május. 10., K, 16:41:38 CEST

 Sziasztok!
Feldolgoztam a hétvégi Szélrózsa Éjszakai és Tipo Kupa eredményeit, ezzel ismét bővült a minősítéssel rendelkezők listája.

Mint látjátok, a versenylista még foghíjas. Ennek két oka van:
-az admin felület fejlesztés alatt van, ezért egyelőre csak az egyéni (OE2003) SI formátumú eredményeket tudom feltölteni
a váltó, a nem-SI formátumú, valamint az OE2010-zel előállított eredményeknek várniuk kell a feldolgozásra

- néhány rendező még nem küldte meg az eredményt

Hamarosan meg fog jelenni egy státusz mező is a versenyek listájánál, ami jelzi a verseny állapotát.
Ez mindig naprakész lesz (tényleg!), ezáltal gyorsan meg lehet tudni, hogy miért nincs feltöltve az adott verseny.

További kellemes számolgatást és böngészést kívánok!

Üdv:
Petrócki Ádám