[Tajfutas] FW: Törött lábbal futott ezüstéremig az ifjúsági olimpián

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2011. Május. 3., K, 11:23:17 CEST

Papp László olimpiai bajnokunk törött kézcsonttal ütötte ki ellenfelét a
londoni olimpián.
Hegedűs András lábszárát átdöfő és a csontok közé beszorult méretes
faággal futotta le az 1974-es dániai VB-t.
Komolyabb sporteredményhez hozzátartozik a fájdalomhatár átlépése (még
az edzéseken is).
Ez lehet a határ a versenysport és az egészségügyi (hobbi) testmozgás
között.
Bx