[Tajfutas] Most melyik térképen futottunk......

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Május. 2., H, 12:01:45 CEST

Szia Péter! Sziasztok!

Nem a zöld szín ábrázolásának hiányát vettem észre, hanem szerintem a pluszként felülnyomott sárgáét, mely ezúttal több helyen letakarta a járdákat parkolókat, betonfelületeket.
Ezt lehet, hogy a mai napig észre sem vette senki. (lásd:-Postaközpont (Alagút utca) környéke, Játszó utca + Csillagház belső sarka, Bólyai gimn. előtti szobortér stb )

Szerintem vki nem figyelt és vmi oknál fogva a már kész, klasz térképre még egyszer rányomatta a sárgát az meg átment uralkodó színbe.
Sajnos már nekem is volt többször olyan szerencsétlenségem, hogy a nyomtatás alaposan megtréfált, a plusz költségekről már nem is beszélve.
(-,legutóbb a Salgó kupa II-n dolgoztam hiába, mert véletlenül nem az utolsó terepi munka ocad állományából került kinyomtatásra a versenyzők térképe, de ez kis verseny volt és elment a dolog...),
Biztos többen tudnának ilyen esetet említeni a régmúltból, talán az öcsém is tudna regélni a nyolcvanas évekbeli hungáriás Tóthegyi Gyűr-tető térképéről, melynek egy része most is érintette a II. napi pályákat.

Nincs annyi elméleti edzés stb, hogy ez a régi térkép egyszer majd elfogyjon. (ebből nem készültek borítékok, mert S.Iván nálam hagyta az egészet )

Egyébként lehet, hogy a gyermekkoromból megmaradt bélyeggyűjtést követően én különös előszeretettel gyűjtöm, gyűjtögetem klf térképeink tévnyomatait (nyomdai sokszorosítás) úgy hogy kapva az alkalmon akinek van ilyen térképe és nincs rá különősebb szüksége, attól szívesen átveszem, megveszem

Köszönettel: Popey

Ui.: a szerencsétlenséghez való vonzódást már kezdem megszokni, a patkó mindig ott van a kocsimban.... ,de azért a legutolsó február 20-i téli hegyifutón történt futóbalesetem egy kicsit megfogott.
Vasárnap azért már végigvonszoltam magam a pályán, sőt még egy régi nagy vetélytárssal ( azért általában ő mindig lenyomott) is találkoztam néány szóváltás közepette séta-kocogás Harkányi Ádival.
 Van rajta egy kis kg felesleg...de azért becsülettel végignyomta a nyíltat.