[Tajfutas] Nógrád ND naponta két részletben a RG-en

Tamas TOTH info at geomega.hu
2011. Május. 2., H, 00:01:55 CEST

Sziasztok!

Nógrád Nagydíj pályáit csak napi két részletben sikerült feltennem a RG-re.
Amire észrevettem (köszönet Vékonyné Árva Katinak), hogy mindkét nap
bekevert a Nyílt pályák magyar karaktere,
addigra már többen berajzolták útvonalaikat.
Mivel a RG arra nem ad lehetőséget, hogy pályákat módosítsunk, illetve
berajzolt útvonalakat áttöltsünk,
úgy döntöttem, hogy a problémás kategóriák egy "másik" verseny alatt
lesznek elérhetők.

Nógrád Nagydíj 1. napi érintett kategóriák:
NyT, NyK, N12C, N16C, N21C, N21BR, N40, F12C, F14C

http://0x.hu/RouteGadget/cgi-bin/reitti.cgi?act=map&id=227&kieli=

Nógrád Nagydíj 2. napi érintett kategóriák:
NyT, NyK, N18A, N21BR

http://0x.hu/RouteGadget/cgi-bin/reitti.cgi?act=map&id=228&kieli=

Elnézést e kellemetlenségért,

TT