[Tajfutas] Zala Kupa - hatha nem tudtad...

Erdos info at microprof.hu
2011. Május. 1., V, 18:27:54 CEST

Kedves Sporttársak!

Lelkes olvasója vagyok a listának, de ezúttal írásra szántam el magam. Május 2-án, kedden éjjel lejár a diákolimpia és a Zala Kupa kedvezményes nevezési határideje, és a szervezőbizottság egyik tagjaként úgy érzem, érdemes írnom néhány sort, amely talán elkerülte annak a pár ezer lelkes tájfutó barátomnak a figyelmét, aki még nem küldte el nevezését. Nem szeretném, ha lemaradnátok!
Elsőként egy téveszmét oszlatnék el. Nagykanizsa nincs messze! Pestről Gántra egy óra alatt lehet odaérni, Kanizsára sem kell 2 óra! Végig autópályán lehet jönni és 200 km. A legóvatosabb sofőr is számolhat úgy, hogy reggel fél 7-kor Pestről indulva fél 9-kor beparkol a versenyközpontnál. Tudjuk, örülünk neki mi is, hogy már ilyen közel került hozzánk Pest, próbáljátok ki, hogy tényleg, a másik irányban haladva is hihetetlenül lerövidültek az utak.
Másodiknak beszéljünk a pénzről. Aki szereti a futást és nem magánrepülőgépén jár a versenyekre, annak örömmel mondom, hogy ez az országos bajnokságok igényességével előkészített pályákon rendezendő verseny nagyon OLCSÓ! Lehet, hogy én vagyok csóró, de bizony elgondolkodtatnak a ma már 2500 forint körüli, egy futásra szóló nevezési díjak. Elég sok versenyen azért indulok a nyílt technikásban, mert a feladat ott elég érdekes, a táv és a szint nem gonosz és az ár megfizethető. Én megértem, sőt már nem az első verseny szervezésében dolgozva tudom és látom, rengeteg a munka egy verseny kapcsán, akkor is sokallom a 2500 Ft/futás árfekvést. Ráadásul a kedvezmény általában csak a 10 és 12 éves korosztálynak szól. A mi ajánlatunk ennek a harmada, ráadásul a 14, 16, 18 éves korosztálynak is. Nevezési díj: 18 éves korig három futás 3-szor 800, összesen 2400 forintért, vagyis a lassan szokásos egy futam áráért mi három futást kínálunk. Felnőtteknek ugyanez a három futás még mindig csak 3300 forint. Fáj a szívem, hogy szervező vagyok, és nem lehetek résztvevő, kérem a többi verseny szervezőjét, hogy engem is ilyen ajánlatokkal bombázzon a jövőben!
Még egy megjegyzés: a diákolimpia váltóversenyén nem szokott minden résztvevő elindulni, egyrészt mert a II, III korcsoportosok közül alig néhányan férnek be a váltókba tudásuk alapján, másrészt mert a kicsik többen is vannak; harmadrészt meg egy jó váltóhoz 3 jó futó kell, és az nem mindig jön össze. Azt szerettük volna, ha szombat délután, amikor a váltó lesz, a kimaradóknak is tudnánk valamit ajánlani, ezért döntöttünk úgy, hogy a Zala Kupán ugyanekkor, ugyanott egyéni versenyt rendezünk, mégpedig egy középtávú futamot. Úgy gondolom, a rövidtávú délelőtt után jó mozgás minden diákolimpiásnak, ha nem váltózik, egy középtávú futás, amúgy is ezeken a távokon megszokott a napi két futam, sőt még az is, hogy másnap is futni kell, gondoljunk csak a közelgő KOB-VOB hétvégére. Lehet, hogy erre a lehetőségre még nem gondoltatok, mert elég kevés diákolimpiás nevezett a középtávra a Zala Kupán.
Remélem, néhányatoknak meghoztam a kedvét, és találkozunk:
21-én délelőtt a lakótelepi rövidtávon,
21-én délután a Csónakázó-tó melletti középtávon és
22-én délelőtt a kistolmácsi normáltávon.
És persze előtte a nevezésnél az entryben vagy az info at ztc.hu-n. További információk a otd.ztc.hu oldalról.

Erdős Gábor, a szervezőbizottság elnökhelyettese