[Tajfutas] Zalai Tavasz Kupa, eredmények

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Már. 28., H, 11:49:54 CEST

Nagyon jó pályák voltak, sajnálhatja, aki közelebbről se nevezett, mint pl.
én távolabbról és 2 BEAC-os.

A térkép is teljesen jó volt, Feri, rájöttem, hogy csak mi bénáztunk. Az
időjárás sem volt szerintem annyira rossz, száraz maradt a térképem nylon
nélkül. Talán csak a sár volt kicsit kellemetlen itt-ott, de a verseny alatt
azt sem vettem észre, hanem csak a befutás után, hogy cm-es vastagságú sár
volt a talpamon.

Üdv:
Gerzson