[Tajfutas] HOB kérdés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Már. 24., Cs, 23:08:23 CET

Viszont a Zala megyeiek mellett szól, hogy egyedül ők hívják fel a figyelmet
az óra átállításra, noha sokan sokfelé rendeznek tájfutó versenyt most
vasárnap.

27-én 2, ill. 3 órakor van az átállítás, de valóban célszerű inkább már
szombat este előre állítani az óráinkat, hogy ne kelljen ezért éjfél után
felkelni.

Üdv:
Gerzson