[Tajfutas] Váltó Liga

Tibor Gera gera.tibor at szegedivasutasse.hu
2011. Már. 22., K, 21:24:53 CET

Köszönöm a sok infót!
Akkor azt gondolom, hogy erről kellett volna az egyesületeknek írni egy
levelet, mint ahogy kapunk a versenykiírásokról. Márc. 10 én jelent meg a
honlapon! Amikor már le kellett adni a megyei versenyek időpontját.
Még egy utolsó gondolat: Egy edző a jövő évi terveket (fő versenyeket) már
decemberre az alapozásra elkészíti, amiben természetesen lehet változtatni.
Már sajnálom, hogy ennyi pénzt áldoztunk, áldozunk a Váltó Ligára....
Így ne lepődjön meg az elnökség, ha ez nem éri el a célját!
A PVSK már eddig sem vette komolyan, ha most mi is kiszállunk (SZVSE),
megkérdőjelezem a komolyságát? Talán még a Szpari kitart!!!

Bocsánat a pesszimista gondolataimért: GT