[Tajfutas] Hegyvidék kupa - Bp. középtávú

ksvlcs at renyi.hu ksvlcs at renyi.hu
2011. Már. 19., Szo, 11:41:36 CET

Sziasztok!

Vasárnap van a jövő szombati (márc. 26.) Hegyvidék kupa - Budapesti középtávú
bajnokság nevezési határideje. A sorsolás után már csak az üres helyekre tudunk
nevezést elfogadni.

A versenyt a Köves-bérc technikás, részletgazdag, köves, gödrös részén
rendezzük 1:7500-as (idősebbeknek 1:5000-es) méretarányú térképen.
Mivel a gyerekpályák a szokásosnál talán valamivel nehezebbek lesznek,
12BPáros kategóriát is kiírtunk: ebben két 12 év alatti gyerek együtt fut.
Felnőtt kísérővel nyíltban lehet indulni.

A verseny a Budapest-bajnokságban kétfutamos: a második fordulóban
az első futam eredményei alapján vadászrajtos indítás lesz.
Az egyes futamok 1500-3000 m közötti hosszúságúak; a két futás között
kb. egyórás szünet van.

Kiírás és térképrészletek elérhetők az MTFSZ és a BTFSZ honlapján a
versenynaptárban, illetve a MOM honlapján(www.mom-o.hu).

Mindenkit várunk,
MOM tájfutók
Kisvölcsey Ákos
--------- következő rész ---------
The following section of this message contains a file attachment
prepared for transmission using the Internet MIME message format.
If you are using Pegasus Mail, or any other MIME-compliant system,
you should be able to save it or view it from within your mailer.
If you cannot, please ask your system administrator for assistance.