[Tajfutas] Kontra: Kategória összevonás

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2011. Már. 11., P, 12:03:56 CET

"ezért is értelmetlen mára már a
versenybírói díj ajánlott mértéke a sportágban"

Szerintem ezt valahol még figyelembe veszik.
Mikor legutóbb versenybíró voltam úgy számoltam, hogy a végzett munkám
kiadásaiért úgy 50.000 Ft illetne meg.
Ezt követően készült egy papirocska 35.110,- Ft-ról, majd hettekkel később
kézhez kaptam 21.000 Ft-t.
Gondolom a különbség elment adókra. -;))