[Tajfutas] Kontra: Kategória összevonás

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Már. 11., P, 11:23:00 CET

Szia,

Nyilván itt is lenne külön férfi és női ranglista, csak azt is látnánk, hogy adott hölgy hol helyezkedik el a férfiak mezőnyében és fordítva, mint ahogy nyilván az F/N70-es versenyzők is alapvetően a maguk korosztályával kerülnének összehasonlításra.

Amúgy bridzsben is együtt versenyeznek a nők és férfiak, és az is szellemi sportág, mint amilyen részben a tájfutás is:-).

Nem edzünk eleget, és nem minden versenyen vagyunk eleget ez a jelenség oka. Ahol elegen indulnak, lásd szenior VB ott nyilván tökéletesen létjogosultsága van minden korosztályos kategóriának.

Ma már az sem igazán kell, mert nincs annyi A-s meg C-s versenyző, főleg kisebb versenyeken, hogy értelme legyen ennyi kategóriának.

Egyértelmű, hogy nem csak pár embernek fontos a rangsorpont.

üdv. Viktor

  _____