[Tajfutas] Kategória összevonás

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2011. Már. 10., Cs, 23:36:11 CET

Sarika

Teljesen egyetertek mindennel amit irtal, kiveve egyet. Ha Nemetorszagban
maskeppen kezelik a szeniorokat a felnottektol, az helytelen.  A gyerekekkel
lehet kivetelezni, azt ertjuk, de az osszes tobbit, a felnotteket, fuggetlenul
attol, hogy ifjak, idosek vagy kozepkoruak ugyanugy kell kezelni. Utalom, amikor
a szeniorokat mar nem dijazzak, mert ugye nincsenek sokan, stb. Ez devalvalja az
o eredmenyeiket, amikor erre semmi komoly ok nincs. Ugyanakkor azzal teljesen
egyetertek, hogy csak a bajnoksagokon es a kiemelt versenyeken kellene
eredmenyhirdetes, ermek, dijak, a tobbin lenyegtelen.

Julia