[Tajfutas] Továbbképzés

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2011. Már. 10., Cs, 14:51:49 CET

Sziasztok,

Néhány észrevétel az MTFSZ adatbázisaival kapcsolatban.

1. Az új versenybírói szabályzatot a Tájfutás/Dokumentumok/Szabályzatok alatt lehet megtalálni. A régi pedig ott van a Szövetség/Dokumentumok mappában. Jó helyen, csak már nem érvényes.

2. Az Adatok/Versenybírók menüpontban én II. o-ként vagyok nyilvántartva (szerintem még ez is túlzás), de a megyében arról tájékoztattak valamikor a Hungi 2007 után, hogy I.o vagyok.

Nagyon laza megfogalmazásai vannak a versenybírói szabályzatnak. Nincs benne kötelezve senki sem, semmire.

No de majd most a levelemre összeszedik magukat TFSZ-k és a Versenybizottság.

Tudom, máris jön a válasz, nincs is ennek semmi jelentősége.
Megyek, mert jön Takács Nicolas Pécsre