[Tajfutas] Kategória összevonás

Pap Attila papattila at petrolterv.hu
2011. Már. 10., Cs, 08:34:21 CET

Ahoj,

Remek… Az egyetlen dolgot, amivel le lehet mérni, hogy a versenyző hol áll egy adott évben a többiekhez képest azt szüntetnéd meg.

De akkor minek versenyezni?

Futni verseny nélkül is lehet és még fizetni sem kell érte.

Csak, hogy kicsit visszapiszkáljak…

Engem a célban kapható sör nem érdekel. Családdal és autóval érkezem, így indifferens számomra a sör léte. Aki akarja, hozzon magának.

:-)

Vicc volt, nem kell komolyan venni.

Lehet olyat, hogy téma indítóként le is zárom azt, mert kezdünk eltérni az eredeti gondolatmenettől.

Üdv,

  _____