[Tajfutas] Nem lesz kategória összevonás a Bp. Hosszútávún.

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Már. 10., Cs, 07:55:39 CET

Sziasztok!

Fischer Marikával egyeztessetek szerintem:).

Amúgy valóban jó érzés elismerést, érmet kapni egy verseny után (még akkor
is, ha még nem szenior az ember), de én igazából nem is érzem jól akkor
magam, ha pár fős mezőnyben kapok érmet. Főleg, hogy versenyrendezőként
tudom, hogy a rendező főleg egy kisebb létszámú versenyen gyakorlatilag
ingyen dolgozik értünk, és így most elkölti a nevezési díjat éremre, vagy
díjra. Miközben elkölthetné azt a pénzt a munkadíjára, térképkészítésre vagy
mondjuk a szakosztály fiataljainak a versenyeztetésére is, ami más versenyen
a mezőny növekedését eredményezhetné.

Az utóbbi pár év tapasztalata alapján kezd bennem is egy olyan vélemény
megfogalmazódni, hogy talán valóban csökkenteni kellene a rangsoroló
versenyek számát, és egy picit növelni a nem rangsorolókét, amiken csak
kitűzünk 3-4 pályát és mindenki ott fut, ahol a kedve tartja. Annak idején
mi ilyen versenyekkel kezdtük a rendezést, és nagyon hangulatú kisversenyek
voltak szerintem. Volt egy időszak, amikor úgy tűnt a rangsoroló versenyek
valamivel több indulót vonzhatnak, akkor elég sok versenyünket rendeztük
alapvetően feleslegesen rangsoroló versenyként, illetve volt egy időszak,
amikor annak érdekében, hogy a gyerekeknek nagyobb esélyük legyen minősítést
szerezni úgy, hogy ehhez nem kell elutazni távoli országos rangsoroló
versenyekre helyen sok kisebb rangsoroló versenyt rendeztünk. Ezek sikeréhez
viszont alapvetően arra lett volna, arra lenne szükség, hogy a közelben sok
utánpótlás nevelő egyesület legyen, akik képesek biztosítani a megfelelő
nagyságú mezőnyt. Ez jelenleg nem igazán áll fenn, így Veszprém megyében
idén tavasszal négy nem rangsoroló edzőversenyt is rendezünk majd hét
közben. Miközben Győrben pedig a megyei diákolimpiával együtt megpróbálunk a
régiónak egy városi regionális rangsorolót rendezni, meglátjuk mennyire lesz
értelme, hogy ez a verseny regionális rangsorolóként kerül megrendezésre.

üdv. Viktor