[Tajfutas] Nem lesz kategória összevonás a Bp. Hosszútávún.

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Már. 9., Sze, 18:42:53 CET

"800Ft-os nevezési díjból 236 Ft éremre jut/na."

Kedves szeniorok, kösz a felajánlásokat, mostmár azt is el kell mondjam,
hogy az a "jut/na" azt jelenti, hogy ha minden kategória ilyen érmet kapna,
de mivel a BTFSZ "állami támogatása" is a felére csökkent, így a
kategóriáknak is csak a kb felének ad a BTFSZ által megbízott rendező ilyen
érmet. És hát a sor a fiatalok felől indul.
MM