[Tajfutas] Sífutó tájfutók

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2011. Már. 4., P, 13:40:25 CET

Egy videó szerint az egyik brazil hölgy nem csak havon, hanem homokon is
készül:
http://www.hatharom.hu/article/f9313b-homokon-keszult-a-brazil-sifutono

Persze ahol ezt találtam (index sífutó fórum), ott cáfolják, hogy csak
homokon edzene.

Viszont az index sífutó fórumon arról is olvashattam, hogy a Gerely Feri
által említett Északi sí VB-re utazó sífutó csapatba is befért két tájfutó
(Simon Ági és Marosffy Orsi), így Tamás Tibi levelével együtt már nyugodtan
mondhatjuk, hogy a mai magyar sífutó mezőnyök nem elhanyagolható hányada a
tájfutók közül kerül ki!

kovacsp