[Tajfutas] wmoc értesítő 2

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2011. Jún. 29., Sze, 21:55:02 CEST

Sziasztok
itt a folytatás

Egyrészt az első részben javítottam pár kisebb hibát és Shell Tóni betördelte 5 oldalra, hogy jól áttekinthető legyen, köszönjük.

Másrészt a napi tudnivalókról egy összefoglaló, ez nem olyan mint az első rész, ami az angol szöveg visszafordítása (nem szabad olyasmit közölni, ami az angolban nincs benne, ezért pl. hiába tudom, hogy Irgalmasok utcája, fordításként utca van az anyagban)

Az angol bulletint ne nyomtassátok ki, mert mindenki kap egy gyönyörű színes bekötött példányt, rajtlistával stb.

Mindenkinek jó versenyzést

Ábel