[Tajfutas] SIMON Lajos Ev eredményei

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2011. Jún. 27., H, 09:49:44 CEST

Sziasztok,

Igy keletkeznek a rémhírek...

Én tegnap elfutottam a szóbanforgó tisztás mellett, amin egy ház is volt,
azt nem csekkoltam, hogy vadászház-e, vagy valamilyen melléképület. Viszont
engem is meglepett, hogy nincs a térképen, ma ujra megnéztem nagyítóval, és
valami kis légypiszok mintha tényleg lenne ott. Mivel csak egy négyzet alakú
tisztás van az egész térképen, és többé kevésbé be is tudtam határolni merre
járok, nem zavart a dolog.

Üdv
Serd