[Tajfutas] RouteGadet

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Jún. 26., V, 23:21:06 CEST

Ennyi idő után sajnos elfelejtettem, hogy a 7-es pontomra is nagyot
kevertem. Amikor észrevettem, kerestem a javítás lehetőségét, de nem
találtam. Ezután kínomban berajzoltam újra az egészet, mentettem újra, a
rendszer nem szólt erre semmit, azt hittem OK, de mégsem, mert kiderült,
hogy a későbbi mentés nem írta felül a korábbit.

Miért van ez így, hogy nincs javítási lehetőség az első mentés után?

Üdv:
Kéri Gerzson