[Tajfutas] wmoc program

TIPO Miksi tipomiksi at chello.hu
2011. Jún. 25., Szo, 16:00:26 CEST

Egy szenior "VB" nem ország-, sem klubverseny, hanem egyéni.
Mivel (feltételezésem szerint) az angol szöveget/információt megelőzte egy
magyar nyelvű fogalmazvány, nem ártott volna azt - akár nem-hivatalos
jelleggel - közkinccsé tenni Mozsi, Luji és még vagy 100 más, angolul nem
tudó magyar nevező kedvéért.

De egy 58 (az üdvözlő bevezetők nélkül 55) oldalas szöveget én is
szívesebben olvasok magyarul.

Miksi
  _____