[Tajfutas] Fw: Fw: EYOC eredmények mégegyszer

Varsányi Attila varsanyi.attila1 at chello.hu
2011. Jún. 24., P, 20:01:50 CEST

Valóban elcseszhették a csehek a rendszerüket, mert szerintem túl sokat
akartak nyújtani.

Akinek sikerült csatlakoznia az láthatta, hogy mindegyik kategóriában 5
részidős eredményre lehetett kattintani (4x5=20), ahol épp az adott pontot
érintők jelentek meg és e mellett mindegyik részidőnél teljes aktuális
eredménylistát lehetett lenyitani és még e mellé volt valamilyen kísérő
versenyük ahol szintén online lehetett minden kategóriát folyamatosan
követni.

Szerintem a rengeteg felcsatlakozást a különböző pontokra nem bírta el a
szerverük (egy-egy érdeklődőnél lehetett, hogy 5-6 vagy 10szer is megvolt
nyitva az oldaluk).

De én nem vagyok a téma szakértője, talán egy informatikus jobban el tudja
mondani.

Holnap talán jobb lesz. a közvetítés és az eredmény is (null idő: 9,00)

Hajrá Magyarok!

üdv:attila