[Tajfutas] Újdonság

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2011. Jún. 24., P, 10:16:19 CEST

Nagyon jónak tűnnek az új térképek!!!!  Én innen drukkolok majd nekik :-) !
De nem találtam az  F75 nevezők között a Dudás Pistát, aki több éve erre a hazai nemzetközi összecsapásra készül!! Biztos ,hogy nevezettt, mert a szerdai versenyen is mondta hogy megy.

Nézd meg az Csehországi ma kezdődő EYOC 2011 honlapját. Már a mai rajtlistájuk fenn van .
Üdv. Pisti

  Sziasztok, Egy kis újdonsággal szolgálunk azoknak a  sporttársainknak, akik valamilyen elfoglaltság miatt nem vesznek részt a  WMOC2011 és Mecsek Kupa küzdelmeiben. Csak számukra, csak itt, előre megmutatjuk a  versenytérképeket. A területek közepén még van egy kis munkájuk a  javítóknak, de azt ígérték, hogy határidőre készen lesznek vele  -:)) http://tajfutaspecs.hu/content/blogcategory/93/171/ Üdv, Janó   _______________________________________________
 Tajfutas mailing list
 Tajfutas at lazarus.elte.hu