[Tajfutas] Finn TV közvetítés

dani at shivling.hu dani at shivling.hu
2011. Jún. 16., Cs, 09:53:46 CEST

A hétvégén MTBO Világkupa is lesz, ezúttal Svédországban, ami némileg
limitálja a magyar keret létszámát: csak Anna indul. Élő közvetítése -
tudtommal - nincs, de eredménye azért biztos lesz, valahol itt:

http://www6.idrottonline.se/templates/Workroom.aspx?id=557714

Ugyanez az esemény egyben Szenior VB is, amelyet első alkalommal
rendeznek három különböző távon (eddig csak összetett eredmény volt).
Magyar indulók: Gillich István, Tálas Sándor illetve Tamás Tibi. Mind
a legerősebb, M40-es kategóriában.

Eredmény vélhetően ugyanott. :)

Dani

Idézet (Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu>):